Sådan laves en reklamation

Afsend dine varer med post eller kurer til følgende adresse:
  • M. Kormuth Valkovičová
    EXPANDECO – TOP4SPORT
    Schwaninger Str. 21
    893 52 Stoffenried
    Germany
  • Hvis produktet er defekt, skal du ikke bruge det og sende det med det samme.

Trin 1

Udfyld reklamationsformlen online i oversigten over dine ordrer.
Husk at udfylde dit IBAN.
Når du har udfyldt formularen, får du dit reklamationsnummer.

Trin 2

Læg produktet i en kasse sammen med kopien af ​​fakturaen med reklamationsnummeret skrevet på.
Den originale kasse er ikke nødvendig.
Produktet skal blot være tørt og rent.

Trin 3

Aflever din pakke ved det nærmeste posthus eller til kureren.
Porto betales af kunden.

Trin 4

Vi giver dig besked via e-mail, når vi har modtaget varerne.
Reklamationen behandles inden for 30 dage, og du vil blive informeret om afgørelsen via e-mail.