Sådan laves en reklamation
Afsend dine varer med post eller kurer til følgende adresse:
- M. Kormuth Valkovičová
EXPANDECO – TOP4SPORT
Schwaninger Str. 21
893 52 Stoffenried
Germany
- Hvis produktet er defekt, skal du ikke bruge det og sende det med det samme.
Trin 1
Udfyld reklamationsformlen online i oversigten over dine ordrer.
Husk at udfylde dit IBAN.
Når du har udfyldt formularen, får du dit reklamationsnummer.
Trin 2
Læg produktet i en kasse sammen med kopien af fakturaen med reklamationsnummeret skrevet på.
Den originale kasse er ikke nødvendig.
Produktet skal blot være tørt og rent.
Trin 3
Aflever din pakke ved det nærmeste posthus eller til kureren.
Porto betales af kunden.
Trin 4
Vi giver dig besked via e-mail, når vi har modtaget varerne.
Reklamationen behandles inden for 30 dage, og du vil blive informeret om afgørelsen via e-mail.